Her gün 1 tavsiye uygulama - 2




Evet bugün dün başlattığım serinin ikinci günündeyim.Bildiğiniz gibi son bir kaç yılda bulut depolamaya olan ilgi aşırı derecede artmış vaziyette.Bunun da bir getirisi olarak bir çok büyük firma (Google, Apple ve.s) kendi bulut depolama servislerini açıyorlar.Benim bugün size tanıtacağım Dropbox ise bu işin öncülerinden.

Bulut depolama servislerini aşina olanlar muhakkak Dropbox'u da duymuşlardır.Ben ise size Dropbox'un mobil uygulamalarını tanıtacağım, tanıtacağım derken kabaca özeteleyeceğim.



Dropbox'un iOS, Android ve Blackberry için uygulamaları mevcut.Siz de Dropbox'u telefonunuza indirerek, önce üye oluyorsunuz.Sonra da telefonunuzdakı fotoğrafları kolay bir şekilde Dropbox serverlerine depoluyorsunuz ve böylelikle bir sürü uzun ve gereksiz işlemden de kurtulmuş oluyorsunuz.Ayrıca fotoğraflarınızın kalitesi de azalmıyor.

Evet efendim, geldik bir tavsiyemizin de sonuna.Bu arada eğer Dropbox'a henüz üye değilseniz, benim referans linkimden üye olup bana da bir 500 MB katkıda buluna bilirsiniz.Şimdiden teşekkürler :)

Dropbox Referans linki

This entry was posted in , , . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...